Regulamin sklepu

REGULAMIN

(obowiązujący od dnia 25.12.2014)



Sklep internetowy www.e-narzedziownia.pl jest prowadzony przez firmę:

NARZĘDZIOWNIA MAGDALENA MIZIO


DANE FIRMY

- Wpis do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 4032/2006,

- Organ rejestrujący działalność gospodarczą - Burmistrz Krapkowic,

- NIP: 199-002-02-54,

- REGON: 160106409,

która w dalszej części Regulaminu określony jest jako SPRZEDAWCA.

DANE KONTAKTOWE


1) adres przedsiębiorstwa: Narzędziownia Magdalena Mizio, ul. Rodzinna 8, 47-300 Krapkowice, województwo opolskie

2) adres poczty elektronicznej: e-narzedziownia@home.pl

3) numery telefonów:

- numery stacjonarne: 77 544 97 76 oraz 77 543 22 66

- numer komórkowy: 504 082 077

- numer fax: 77 544 97 78

Numery telefonów są czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 - 17:00.

Opłata za połączenie z tymi numerami, Konsument ponosi zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta ale nie wyższa niż za zwykłe połączenie telefoniczne.

Ilekroć w niniejszym Regulaminie użyte są wymienione poniżej terminy należy przez nie rozumieć:

SPRZEDAWCA- NARZĘDZIOWNIA MAGDALENA MIZIO, wpisana do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 4032/2006, prowadzonej przez Burmistrza Krapkowic, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 199-002-02-54, numer REGON: 160106409;

KONSUMENT- za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;

PRZEDSIĘBIORCA- przedsiębiorcą jest osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.

SKLEP INTERNETOWY- sklep internetowy prowadzony przez Narzędziownia Magdalena Mizio, dostępny na stronie internetowej pod adresem internetowym /domeną www.e-narzedziownia.pl;

DNI ROBOCZE- dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;

CENA - oznacza cenę produktu brutto (zawierają podatek VAT), wyrażoną w złotych polskich i umieszczoną w ramach informacji na karcie produktu na stronie internetowej sklepu.

KARTA PRODUKTU - indywidualna strona każdego produktu znajdującego się na stronie sklepu internetowego, zawierająca szczegółowy opis produktu, zdjęcie produktu, cenę jednostkową, dostępność, warunki gwarancji producenta oraz okres gwarancji producenta.

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ


Konsument / przedsiębiorca może dokonać zakupu towaru znajdującego się w asortymencie sklepu internetowego przez złożenie zamówienia. Zamówienia mogą być składane dwadzieścia cztery godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu przez sklep internetowy pod adresem / domeną www.e-narzedziownia.pl .

W celu złożenia zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego, należy postępować zgodnie z informacjami umieszczonymi na poszczególnych podstronach sklepu internetowego.



TOWAR


Wszystkie towary oferowane w sklepieinternetowym są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

Aktualne informacje dotyczące głównych cech oraz istotnych właściwości towarów zamieszczone są przy prezentowanym towarze, na karcie produktu.


CENY


Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym, są cenami brutto (zawierają podatek VAT), wyrażonymi w złotych polskich.

Aktualne i ostateczne ceny towarów są dostępne na karcie produktu.

Dodanie towaru do koszyka nie jest równoznaczne z dokonaniem zakupu.

Całkowita wartość zamówienia obejmuje cenę towarów oraz koszty ich dostarczenia.

Konsument nie jest zobowiązany do złożenia kaucji lub udzielenia innych gwarancji finansowych na żądanie Sprzedawcy.



FORMY PŁATNOŚCI



Sprzedawca akceptuje następujące formy płatności:

- płatność za pobraniem - płatność gotówką kurierowi przy odbiorze towaru, maksymalna kwota pobrania wynosi 10000,00 zł

- płatność przedpłatą - przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.

Termin płatności wynosi do 8 dni.



RACHUNEK BANKOWY SPRZEDAWCY



ING BANK ŚLĄSKI numer rachunku 48 1050 1487 1000 0090 6151 0955



tytułem: numer zamówienia



- płatność ratalną w systemie Santander - usługa za pośrednictwem firmy Santander,

- płatność gotówką - przy odbiorze towaru w siedzibie sprzedawcy.



DOSTAWA ORAZ KOSZTY DOSTAWY TOWARÓW


Dostawy towarów zamawianych w sklepie internetowym są realizowane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Koszty dostarczenia towaru są wyliczane po dodaniu towaru do koszyka oraz wybraniu formy płatności oraz formy dostawy.

Informacja o dostępności towaru i czasie realizacji zamówienia jest podana w karcie produktu.

Jeżeli kupującym jest konsument, sprzedawca obowiązany jest niezwłocznie wydać rzecz kupującemu, nie później niż trzydzieści dni od zawarcia umowy, chyba że umowa stanowi inaczej.

W razie opóźnienia sprzedawcy kupujący może wyznaczyć dodatkowy termin do wydania rzeczy, a po jego bezskutecznym upływie może od umowy odstąpić.

Przesyłki są dostarczane za pośrednictwem firm kurierskich.

Dostawa zamówienia odbywa się w wybrany przez Kupującego sposób określany podczas zamówienia.

Zamówione towary są dostarczane na adres wskazany w formularzu zamówienia.

Zamówione towary są dostarczane od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Zamówione towary są dostarczane wraz z wystawionym przez sprzedawcę dowodem zakupu (paragon lub fakturą vat).


PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY


Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów:

- jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów,

- konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy, zawierające w szczególności informacje o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz o kosztach zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy, które ponosi Konsument, stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.

W przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części.

Jeżeli konsument nie został poinformowany przez sprzedawcę o prawie odstąpienia od umowy, prawo to wygasa po upływie 12 miesięcy od upływu 14 dni od dnia zawarcia umowy.

Jeżeli konsument został poinformowany przez Sprzedawcę o prawie odstąpienia od umowy, przed upływem terminu o którym mowa powyżej, termin do odstąpienia od umowy upływa po 14 dniach od udzielenia konsumentowi informacji o tym prawie.

Konsument może odstąpić od umowy, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy w dowolnej formie.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć korzystając z formularza, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa umowę uważa się za niezawartą.

Sprzedawca zobowiązuje się do niezwłocznego i nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrotu konsumentowi wszystkich dokonanych przez niego płatności, w tym kosztów dostarczenia rzeczy.

Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenie spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.

W chwili odstąpienia przez konsumenta od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez konsumenta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez sprzedawcę lub osobę trzecią na podstawie porozumienia ze sprzedawcą. Konsument nie ponosi kosztów związanych z wygaśnięciem tych umów. Jeżeli umowa dodatkowa została zawarta z osobą trzecią, sprzedawca informuje tę osobę o odstąpieniu przez konsumenta od umowy.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi sprzedawca nie ma kontroli.

8) w której konsument wyraźnie żądał, aby sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi o w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

11) zawartej w drodze aukcji publicznej;

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

13) o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęto się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.


RĘKOJMIA


Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:

1) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;

2) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

3) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

4) została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.

Jeżeli kupującym jest konsument, na równi z zapewnieniem sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub jego przedstawiciela, osoby, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, oraz osoby, która przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent.

Rzecz sprzedana ma wadę fizyczną także w razie nieprawidłowego jej zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez sprzedawcę lub osobę trzecią, za którą sprzedawca ponosi odpowiedzialność, albo przez kupującego, który postąpił według instrukcji otrzymanej od sprzedawcy.

Jeżeli kupującym jest konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego.

Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu: w razie sprzedaży prawa sprzedawca jest odpowiedzialny także za istnienie prawa (wada prawna).

Sprzedawca nie jest odpowiedzialny względem kupującego będącego konsumentem za to, że rzecz sprzedana nie ma właściwości wynikających z publicznych zapewnień, jeżeli zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję kupującego o zawarciu umowy sprzedaży, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem umowy sprzedaży.

Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiona przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.

Reklamację można złożyć w dowolnej formie.

Jeżeli kupującym jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba, że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmiernych kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia.

Obniżona cena powinna pozostać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.

Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może zażądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.

Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego.

Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli kupującym jest przedsiębiorca, sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.

Jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana kupujący może żądać od sprzedawcy demontażu i ponownego zamontowania po dokonaniu wymiany na wolną od wad lub usunięciu wady. W razie nie wykonania tego obowiązku przez sprzedawcę kupujący jest upoważniony do dokonania tych czynności na koszt i niebezpieczeństwo sprzedawcy.

Sprzedawca może odmówić demontażu i ponownego zamontowania jeżeli koszt tych czynności przewyższa cenę rzeczy sprzedanej.

Jeżeli kupującym jest konsument może on żądać od sprzedawcy demontażu i ponownego zamontowania, jest obowiązany jednak ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy sprzedanej albo może żądać od sprzedawcy zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania do wysokości rzeczy sprzedanej.

Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży (tj. do firmy Narzędziownia Magdalena Mizio, 47-300 Krapkowice, ulica Rodzinna 8).

Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez kupującego byłoby nadmiernie utrudnione kupujący obowiązany jest udostępnić rzecz sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje.

Sprzedawca obowiązany jest przyjąć od kupującego rzecz wadliwą w razie wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy.

Jeżeli kupujący będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

Przy sprzedaży między przedsiębiorcami kupujący traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później- jeżeli nie zawiadomił sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie przed jego upływem zawiadomienia o wadzie.

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy kupującemu.

Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli kupującym jest konsument bieg terminu przedawnienia nie może kończyć się przed upływem terminu określonego powyżej.


GWARANCJA


Towary oferowane w sklepie internetowym objęte są gwarancją producenta.

Udzielenie gwarancji następuje przez złożenie oświadczenia gwarancyjnego, które określa obowiązki gwaranta i uprawnienia kupującego w przypadku, gdy rzecz sprzedana nie ma właściwości określonych w tym oświadczeniu.

Gwarancja i sposób jej realizacji jest zależny od warunków ustalonych przez konkretnego producenta.

Towary dostarczane są z odpowiednimi kartami gwarancyjnymi lub oświadczeniami gwarancyjnymi.

Sprzedawca wydaje kupującemu wraz z rzeczą sprzedaną dokument gwarancyjny oraz sprawdza zgodność znajdujących się na rzeczy oznaczeń z danymi zawartymi w dokumencie gwarancyjnym oraz stan plomb i innych umieszczonych na rzeczy zabezpieczeń.

Oświadczenie gwarancyjne zawiera podstawowe informacje potrzebne do wykonywania uprawnień z gwarancji, w szczególności nazwę i adres gwaranta lub jego przedstawiciela w Rzeczypospolitej Polskiej, czas trwania i terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej, uprawnienia przysługujące w razie stwierdzenia wady,

Obowiązki producenta mogą w szczególności polegać na zwrocie zapłaconej ceny, wymianie rzeczy bądź jej naprawie oraz zapewnieniu innych usług.

Jeżeli nie zastrzeżono innego terminu, termin gwarancji wynosi dwa lata licząc od dnia, kiedy rzecz została. kupującemu wydana.

W przypadku reklamacji z tytułu gwarancji należy kontaktować się ze sklepem internetowym lub z odpowiednim autoryzowanym punktem serwisowym (wyszczególnionym w karcie gwarancyjnej).

Kupujący może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.

Wykonania uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi.

Jednakże w razie wykonywania przez kupującego uprawnień z gwarancji bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi ulega zawieszeniu z dniem zawiadomienia sprzedawcy o wadzie. Termin ten biegnie dalej od dnia odmowy przez gwaranta wykonania obowiązków wynikających z gwarancji albo bezskutecznego upływu czasu na ich wykonanie.



PRZECIWDZIAŁANIE NIEUCZCIWYM PRAKTYKOM RYNKOWYM


Sprzedawca nie stosuje kodeksu dobrych praktyk, o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.

Treść ustawy dostępna jest na stronie:

http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20071711206


POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ


Jeżeli przedsiębiorca nie uznał reklamacji konsumenta, a ten się nie zgadza z jego decyzją może zwrócić się o mediację lub rozstrzygnięcie do sądu polubownego, a więc skorzystać z alternatywnych metod rozstrzygania sporów (ADR).

ADR(Alternative Dispute Resolution) to postępowania wykorzystywane m.in. w sporach między konsumentem a przedsiębiorcą. Prowadzone są bez udziału sądu. Jego kompetencje przejmuje niezależna osoba trzecia – np. mediator lub arbiter. Metody te są tanie (często nieodpłatne), szybkie i nie wymagają zatrudnienia wyspecjalizowanego prawnika.

W Polsce do najważniejszych form rozwiązywania sporów bez udziału sądu należą:

  • mediacje - procedury, w których konsument oraz przedsiębiorca rozstrzygają nieporozumienie przy udziale mediatora. Co ważne, osoba ta nie rozwiązuje konfliktu, a jedynie pośredniczy w pertraktacjach między stronami, pomagając im wybrać wspólne, wzajemnie akceptowane rozwiązanie.

  • arbitraż - sposób rozstrzygania sporu bez udziału sądu. Jego kompetencje przejmuje bezstronny specjalista – arbiter.

  • komisje skargowe – tworzone wspólnie lub niezależnie przez stowarzyszenia przedsiębiorców, instytucje gospodarcze lub organizacje konsumenckie. Ich działania oparte są o przepisy prawa powszechnego lub zasady samoregulacji. Rozstrzygnięcia Komisji mają najczęściej niewiążący charakter. Pomimo tego decyzja ma istotne znaczenie dla reputacji przedsiębiorcy.

Jeżeli konsument chce rozwiązać spór z przedsiębiorcą bez udziału sądu powinien skorzystać z mediacji lub też polubownego sądownictwa. W tym celu należy dostarczyć do instytucji, przed którą będzie toczyło się postępowanie odpowiedni formularz – wniosek o mediację lub wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (w niektórych instytucjach formularz ten ma różne nazwy, np. wniosek-zapis na sąd polubowny).

Warto pamiętać, że niektóre ciała ADR nie posiadają szablonów wniosków. Wymagają jedynie precyzyjnego opisania problemu oraz dołączenia dokumentów, które potwierdzają argumenty wnioskodawcy (np. paragon zakupu, protokół reklamacyjny, odpis korespondencji wysłanej w sprawie).


Skorzystanie z ADR jest możliwe tylko i wyłącznie po:

- zakończeniu procesu reklamacyjnego

Dlatego w przypadku problemów z zakupionym towarem w pierwszej kolejności należy złożyć reklamację do przedsiębiorcy.

- wyrażeniu przez obie strony zgody na postępowanie

Jeżeli jedna ze stron nie będzie chciała poddać się procedurze ADR, nie jest możliwe jej zastosowanie.


Polubowny spór związany z zakupionym towarem lub usługą mogą rozstrzygać na przykład:

I. Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej

Rodzaje rozstrzyganych spraw

-Spory związane z zakupionym towarem lub usługą (m.in. zakupem obuwia, sprzętu AGD, a także wykonaniem usług remontowo-budowlanych)

Wykorzystywane formy ADR

-Mediacja oraz Stałe Polubowne Sądy Konsumenckie (SPSK)

Jak wszcząć postępowanie?

-Sprawę do SPSK może wnieść konsument, przedsiębiorca, organizacja konsumencka oraz powiatowy/miejski rzecznik konsumentów. W tym celu należy złożyć do właściwego terenowo Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej odpowiedni wniosek(w zależności od rodzaju postępowania wniosek o mediację lub wniosek o rozpoznanie sprawy przed polubownym sądem konsumenckim/wniosek-zapis na sąd polubowny).

Formularze dostępne są w sekretariacie każdego sądu konsumenckiego a także na stronach internetowych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej - Lista WIIH wraz z danymi teleadresowymi dostępna jest na stroniewww.uokik.gov.pl

Koszty postępowania

-Postępowania są, co do zasady bezpłatne.

Należy jednak wziąć pod uwagę ewentualne koszty, które mogą powstać w trakcie postępowania. I tak np. konsument, który do reprezentowania swoich interesów wyznaczy pełnomocnika niebędącego jego małżonkiem, wstępnym, zstępnym lub rodzeństwem, musi uiścić opłatę skarbową w wysokości 17 zł.

Z kolei w przypadku polubownego sądu konsumenckiego mogą pojawić się koszty związane np. z wykonaniem ekspertyzy.

Ostateczność wydanych decyzji:

1. Rozwiązanie sporu w wyniku procedury mediacji

Rozwiązanie sporu uzgodnione przez strony ma charakter dobrowolny i nie podlega egzekucji administracyjnej ani sądowej. Jednocześnie nie służy od niego odwołanie. Należy jednak pamiętać, że skorzystanie z mediacji nie ma wpływu na możliwość wniesienia sporu do sądu powszechnego lub do rozpatrzenia przez stały polubowny sąd konsumencki przy WIIH.

2. Rozwiązanie sporu przez Stały Polubowny Sąd Konsumencki

Ugoda oraz wyroki wydane przez SPSK mają moc wyroku sądu powszechnego.

Od wyroku można wnieść skargę do sądu powszechnego. Należy jednak pamiętać, że żądanie uchylenia wyroku jest możliwe, jeżeli w trakcie postępowania doszło do uchybień formalnych lub proceduralnych (np. brak zapisu na sąd polubowny, nie zostały zachowane wymagania co do składu sądu, w tej samej sprawie między tymi samymi stronami zapadł prawomocny wyrok sądu).

Skargę należy wnieść nie później niż w ciągu trzech miesięcy od dnia doręczenia wyroku.

W przypadku zawarcia przed sądem ugody, strony nie mogą jej zaskarżyć.

Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie :

http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596

II. Miejscy lub powiatowi rzecznicy konsumentów.

Do ich kompetencji należy:

- zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów,

-składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów,

-występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów,

-współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi,

-wytaczanie powództwa na rzecz konsumentów oraz wstępowanie, za ich zgodą, do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów.

Rzecznik konsumentów w sprawach o wykroczenia na szkodę konsumentów jest oskarżycielem publicznym w rozumieniu przepisów Kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia.

W celu uzyskania danych teleadresowych do Rzecznika najbliższego miejscu zamieszkania, można skorzystać ze strony : http://uokik.gov.pl/kontakt.php

Wybierając zagadnienie, którego dotyczy problem, a następnie województwo i miasto zamieszkania, można uzyskać adres do Rzecznika oraz innych instytucji świadczących pomoc konsumencką w Twoim regionie.

III. Organizacja społeczna, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów, m.in. Federacji Konsumentów ( adres strony internetowej:)

http://www.federacja-konsumentow.org.pl/31,strefa-konsumenta.html

żródło: http://www.uokik.gov.pl/

POLITYKA PRYWATONOŚCI I PLIKI COOKIES


Dane osobowe podane przez Klienta w procesie rejestracji, składania zamówienia są przetwarzane przez NARZĘDZIOWNIA MAGDALENA MIZIO, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 4032/2006, prowadzonej przez Burmistrza Krapkowic, posiadającą numer identyfikacji podatkowej NIP: 199-002-02-54, numer REGON: 160106409, która jest Administratorem Danych Osobowych.

Administrator Danych oświadcza, że Dane Osobowe są przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Ponadto, Administrator Danych oświadcza, że Dane Osobowe są przetwarzane z zachowaniem odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych spełniających wymagania polskiego prawa, w tym ustawy o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych.

Zbiór danych osobowych przekazanych Sprzedawcy zgłaszany jest przez Sprzedawcę Generalnemu Inspektorowi Danych Osobowych.

Zgromadzone dane osobowe nie są udostępnianie osobom trzecim, z wyłączeniem przekazania danych podmiotowi uczestniczącemu w realizacji zamówienia w celu dostarczenia Klientowi zamówionych towarów, gdy towar zamówiony w Sklepie jest dostarczany na wskazany przez Klienta adres na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania lub usunięcia. W tym celu powinien skontaktować się NARZĘDZIOWNIA MAGDALENA MIZIO, 47-300 Krapkowice, ul. Rodzinna 8, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: e-narzedziownia@home.pl.

Klient ma prawo do uzyskania informacji, czy i w jakim zakresie są przetwarzane jego dane osobowe, a także informacji o celu i zakresie przetwarzania jego danych osobowych. W tym celu powinien skontaktować się z NARZĘDZIOWNIA MAGDALENA MIZIO w sposób podany powyżej.

Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych i polityki prywatności znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies.


ZUŻYTY SPRZĘT ELEKTRYCZNY I ELEKTRONICZNY


Klient ma prawo do zwrotu zużytego sprzętu zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym. Zwrot zużytego sprzętu może się odbyć tylko i wyłącznie w przypadku, gdy zakup nowego produktu dokonany zostanie w sklepie www.e-narzedziownia.pl będzie obejmował produkt tego samego rodzaju. Chęć zwrotu zużytego produktu należy zgłosić drogą mailową na adres e-narzedziownia@home.pl. Klient wysyła zużyty sprzęt na adres firmy Narzędziownia Mizio Magdalena, 47-300 Krapkowice, ulica Rodzinna, na swój koszt.

KOSZT GOSPODAROWANIA ODPADAMI


W cenie sprzętu elektrycznego i elektronicznego wliczona jest opłata KGO.


Załącznik nr 1

POUCZENIE O PRAWIE ODSTĄPIENIA OD UMOWY



  1. Prawo odstąpienia od umowy

    Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:

    1) w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy - w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy,

    2) w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy - w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno,

    3) w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części – w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w częściach,

    4) zawarcia umowy - w przypadku umów o świadczenie usług.

    5) w którym weszli Państwo w posiadanie pierwszej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie pierwszej z rzeczy - w przypadku umów o regularne dostarczanie rzeczy przez czas oznaczony.



Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas, to jest Narzędziownia Magdalena Mizio, 47-300 Krapkowice, ul. Rodzinna 8, adres poczty elektronicznej (adres e-mail): e-narzedziownia@home.pl, numer telefonu 504802077 lub 77 5449776, numer faxu 077 5449778, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, na przykład przez pismo wysłane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: e-narzedziownia@home.pl, faxem na numer 775449778 lub pismo wysłane pocztą na adres: Narzędziownia Mizio Magdalena, 47-300 Krapkowice, ulica Rodzinna 8

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej www.e-narzedziownia.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy


W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzili się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Prosimy odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni na adres:

Narzędziownia Magdalena Mizio, 47-300 Krapkowice, ulica Rodzinna 8

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


Załącznik nr 2


FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat:

Narzędziownia Magdalena Mizio

47-300 Krapkowice

ul. Rodzinna 8

tel: 504 082 077

fax: 77 544 97 78

e-mail: e-narzedziownia@home.pl



Ja /My (*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy (*) umowy dostawy następujących rzeczy (*) umowy o działo podlegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/ o świadczenie następującej usługi (*)

.......................................................................................................................................................................................

Data zawarcia umowy (*) / odbioru (*).................................................................................................

Imię i nazwisko konsumenta(-ów) ........................................................................................................

Adres konsumenta (-ów) .......................................................................................................................

Podpis konsumenta(-ów)........................................................................................................................

Data ........................................................................................................................................................


(*) Niepotrzebne skreślić








REGULAMIN ZAKUPÓW

(obowiązuje do dnia 25.12.2014)

WARUNKI OGÓLNE


Sklep internetowy www.e-narzedziownia.pl jest prowadzony jest przez firmę NARZĘDZIOWNIA Magdalena Mizio, o numerze NIP: 199-002-02-54, numerze REGON 160106409, mającą swoją siedzibę w :

Krapkowicach, przy ulicy Rodzinna 8.

Wpis do ewidencji działalności gospodarczej: numer 4032/2006, prowadzony przez Burmistrza Krapkowic.

Osoba składająca zamówienie za pośrednictwem sklepu internetowego www.e-narzedziownia.pl oświadcza, że zapoznała się i akceptuje treść niniejszego Regulaminu oraz zobowiązuje się do jego przestrzegania.

Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.e-narzedziownia.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Wszystkie produkty posiadają gwarancję określoną przez producenta. Wszelkie informacje na temat sprzętu znajdującego się w ofercie sklepu internetowego www.e-narzedziownia.pl są zgodne z danymi katalogowymi producentów. Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.

Żaden z elementów tej strony nie może być odtwarzany, kopiowany, przenoszony, publikowany, rozpowszechniany, modyfikowany, przesyłany lub umieszczany na innych stronach lub dokumentach bez wcześniejszej pisemnej zgody. Wyjątkiem są linki do dowolnej strony portalu.
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ


Aby złożyć zamówienie poprzez sklep www.e-narzedziownia.pl należy założyć konto a następnie podać swoje dane osobowe, które będą niezbędne do weryfikacji zamówienia oraz do jego realizacji. Zamówienia są przyjmowane 24 godziny na dobę.

W celu potwierdzenia zamówienia sprzedawca skontaktuje się z Zamawiającym za pomocą poczty e-mail lub telefonicznie. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży towaru pomiędzy Zamawiającym a sklepem internetowym www.e-narzedziownia.pl. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę.
Zamówienie nie będzie zrealizowane w przypadku błędnie wypełnionego formularza danych osobowych lub gdy dane te będą niekompletne.
Zamówienie zostanie anulowane w przypadku braku potwierdzenia telefonicznego lub braku odpowiedzi na potwierdzenie wysłane pocztą e-mail w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.


WARUNKI DOSTAWY


W zależności od dostępności zamówionego produktu czas realizacji zamówienia wynosi 2-14 dni roboczych, licząc od daty potwierdzenia zamówienia.Przy dokonywaniu płatności przelewem, okres realizacji zamówienia liczony jest z chwilą wpłynięcia pieniędzy na rachunek bankowy firmy NARZĘDZIOWNIA Magdalena Mizio,

ING BANK ŚLĄSKI numer rachunku 48 1050 1487 1000 0090 6151 0955

Realizacja zamówienia dotyczy obszaru Polski.

Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówień. Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy, zgodnie z formularzem zamówienia.
GWARANCJE I REKLAMACJE

Towary oferowane w sklepie internetowym www.e-narzedziownia.pl objęte są gwarancją producenta. Towary dostarczane są z odpowiednimi kartami gwarancyjnymi

Gwarancja i sposób jej realizacji jest zależny od warunków ustalonych przez konkretnego producenta. Precyzyjne warunki gwarancji oraz spis punktów serwisowych, jak również procedura gwarancyjna zawarte są w kartach gwarancyjnych Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. W przypadku reklamacji należy kontaktować się ze sklepem internetowym www.e-narzedziownia.pl lub z odpowiednim autoryzowanym punktem serwisowym. Naprawy gwarancyjne mogą być realizowane wyłącznie w autoryzowanych i uprawnionych do takich napraw punktach. Jakiekolwiek naprawy we własnym zakresie oraz wykorzystywanie narzędzia niezgodne z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi powodują utratę gwarancji.

W razie uszkodzonej bądź niekompletnej przesyłki, należy spisać protokół szkody.
ZWROT TOWARU

W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, Nabywca ma prawo jego zwrotu nie podając przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.


CENY ORAZ RABATY

Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym www.e-narzedziownia.pl są cenami PLN brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez klienta. Przy większych zamówieniach istnieje możliwość negocjowania cen.

Aby otrzymać fakturę VAT należy poinformować o tym przy składaniu zamówienia i podać dokładne dane firmy. W innym przypadku Nabywca otrzymuje paragon. Faktury VAT wystawiane są bez konieczności podpisu ze strony klienta (dotyczy klientów detalicznych).
OCHRONA PRYWATNOŚCI

Złożenie zamówienia poprzez sklep internetowy www.e-narzedziownia.pl jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zawartych w zamówieniu. Dane te są poufne i nie są udostępniane osobom trzecim. Są one wykorzystywane w celach wysyłki i zafakturowania zamówionego towaru. W każdej chwili Klientowi przysługuje prawo do wglądu i poprawiania danych oraz do ich wycofana z naszej bazy. Powierzone nam dane osobowe są wykorzystywane z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa, spełniających wymagania polskiego prawa.


KOSZTY DOSTAWY

Koszty dostawy są uzależnione od formy płatności jak również od wartości zamówienia. Dostawa zamówienia odbywa się w wybrany przez Kupującego sposób określany podczas zamówienia.

Przesyłki są dostarczane za pośrednictwem:

- firmy kurierskiej UPS

Realizujemy zamówienia wyłącznie na terenie Polski.

Istnieje również możliwość odbioru zamówionego towaru w siedzibie firmy, przy ulicy Rodzinnej 8 w Krapkowicach.

Przedpłatę należy wpłacić na następujący rachunek firmy:

NARZĘDZIOWNIA Magdalena Mizio,


ING BANK ŚLĄSKI numer rachunku 48 1050 1487 1000 0090 6151 0955

W przypadku złożenia zamówienia przekraczającego kwotę 5 000,00 PLN brutto, firma NARZĘDZIOWNIA Magdalena Mizio, zastrzega sobie możliwość ograniczenia sposobu płatności przez zażądanie przedpłaty całości lub części wartości zamówienia.


POSTANOWIENIA KOŃCOWE


Regulamin określa zasady zakupów w sklepie www.e-narzedziownia.pl . Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.

Sklep internetowy Shoper.pl